About Me

My photo
35 year old crossstitcher - 3 lovely kids and a wonderful husband - Living in Heure-le-Romain, small charming village in Belgium

Monday, October 18, 2010

Got an update

Good morning!!!!
After a lazy Saturday (which is good for the stitching part of my life ;o)) and a busy Sunday (not good for stitching), I can show you an update on my advent calendar.

I'm really happy to be back on this one. Really nice to work on.

Friday was the Cupcakes SAL day, and I stitched step 3 on Saturday morning. Here's the weekly update:

I hope you all enjoyed your weekend and your stitching.

Have a nice day.


4 comments:

Annette said...

What a great progress, I so love that pattern, enjoy stitching it.
Die cupcakes SAL ziet er zo lief uit, ben op die site's aan het zoeken geweest, heb het complete patroon gevonden, maar waar kan je je opgeven voor de SAL, mijn Frans komt niet verder als wie en no...hihi

Stitching@HLR said...

Hoi Annette. Die SAL kunt ge op "le nuage des brodeuses" volgen, maar da's inderdaad een franstalige blog. Ik ken helaas geen nederlanstalige (of engelstalige) blog die deze SAL organiseert. Heb ge al de Google vertaler al geprobeerd? Anders kunt ge misschien de objectieve bij mij vinden en ik zou dan de link maken met "le nuage des brodeuses"... Geen probleem voor mij ;o)
Groetjes en bedankt voor jouw regelmatige bezoeken op mijn blog

Wendy said...

mooi hoor !
je adventkalender,is dat een gloria and pat design ?
het valt me eigenlijk nu pas op.........

Stitching@HLR said...

Hallo Wendy,

Dat is een Dimensions, die ik op sew and so heb gekocht maar die is blijkbaar nu niet meer te krijgen op hun website...

Groetjes en bedankt voor jouw bezoeken ;o)